ТЕМАТИЧНИЙ
НАПРЯМ 3
Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і
перспективи.
1. Бабкова Е. А. КУ «Запорожский
областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина,
г. Запорожье). Интерактивное обучение в процессе формирования готовности учителей естественнонаучных специальностей к оценочной деятельности в системе непрерывного образования.
2. Байєр О. М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні форми організації психолого-педагогічної просвіти дорослих суб’єктів освітнього простору дошкільного навчального закладу: «відео-семінар».
4. Гавриш Н.В. Інститутпроблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками освіти узмісті підготовки майбутніх вихователів
5. Гавриш Н.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ); Іванчук С.А. Донбаськийдержавний педагогічний університет. (Україна, м. Словянськ). Підготовка вихователів до формування удошкільників навичок доброзичливої взаємодії на основі принципів педагогікиемпаурменту.
6. Гавриш Н.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ); Гречишкіна І.А., Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Україна, м. Старобельськ). Проблема пропедевтики в розвитку зв’язного мовлення малюків у лінгводидактичній підготовці майбутніх вихователів.
9.Жирок М.М., Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (Україна,м. Київ). Групове навчання, якзапорука підвищення ефективності прийняття рішень лікарів при дистанційнійвзаємодії.
10. Зінченко О.С., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Психологічні особливості інтеграції осіб літнього віку до освітнього простору.
11. Карабанов Є.О., Конох А.П. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Фізичнапідготовка інженерів-механіків засобами гирьового спорту.
5. Гавриш Н.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ); Іванчук С.А. Донбаськийдержавний педагогічний університет. (Україна, м. Словянськ). Підготовка вихователів до формування удошкільників навичок доброзичливої взаємодії на основі принципів педагогікиемпаурменту.
6. Гавриш Н.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ); Гречишкіна І.А., Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Україна, м. Старобельськ). Проблема пропедевтики в розвитку зв’язного мовлення малюків у лінгводидактичній підготовці майбутніх вихователів.
7. Дорошенко З. П. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
(Україна, м. Запоріжжя). Організація методичної роботи з педагогами дошкільних навчальних закладів на мережевій основі: використання Інтернет-технологій.
8. Жадан Р.П., Григоренко Г. І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Безперервна фінансова освіта та її складові.9.Жирок М.М., Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (Україна,м. Київ). Групове навчання, якзапорука підвищення ефективності прийняття рішень лікарів при дистанційнійвзаємодії.
10. Зінченко О.С., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Психологічні особливості інтеграції осіб літнього віку до освітнього простору.
11. Карабанов Є.О., Конох А.П. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Фізичнапідготовка інженерів-механіків засобами гирьового спорту.
14. Ковбасюк Т. Л. Рівненський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти (Україна, м. Рівне). Підвищеннякваліфікації та професійного розвитку як складові неперервної педагогічноїосвіти.
15. Косигіна О. В. Житомирський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,
м. Житомир). Філософсько-педагогічнізасади освіти впродовж життя.
16.Максимов О.С., Яценко О.В. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Про поняття ужиткової хімії в шкільномукурсі «основи здоров’я».
17. Матковська М. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» (Україна, м.
Суми). Проблеми ефективності післядипломної педагогічної освіти як складової неперервної освіти.
19.
Михайлова Л. М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професіоналізму педагогів щодо реалізації принципу дитиноцентризму у вирішенні завдань сучасної освіти.
20.
Мосол Н. О. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні засади ефективного навчання дорослих: практичні аспекти.
21. Мурзіна О.А.,Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний аспект проблеми ціннісних орієнтацій М.М., Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (Україна,м. Київ). Групове навчання, як запорука підвищення ефективності прийняття рішень лікарів при дистанційній взаємодії.
24. Олексієнко К., Оноко О. ТОВ «МЦФЕР Україна»,редакція цифрових видань МЦФЕР «Методична скарбничка вихователя» та «КОЗА-ДИСК»(Україна, м. Київ). Блочно-тематичне планування за принципом методичного конструктора (міні-відео-лекція тамайстер-клас). Електронний ресурс: режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=vcm4KcZ3OPk&feature=youtu.be.
28.Приходько М.І. Запорізький національний університет (Україна,
м. Запоріжжя). Компетентнісні основи професійної діяльності педагога.
31.
Самсонова О. О. КЗ «Запорізький обласний
інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки.
32. Стеценко І. Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти
і науки (Україна, м. Київ). Тематичний виклад інформації для дошкільників та учнів молодших класів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
33.
Стеценко І. Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти
і науки (Україна, м. Київ). Використання інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів та вчителів початкових класів.
34.
Стеценко І. Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних
технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти
і науки (Україна, м. Київ). Неперервна освіта вихователів та вчителів початкових класів за допомогою інтернет-ресурсів (презентація).
35.
Філь О. В. Запорізький національний університет (Україна, м.
Запоріжжя). Проблеми та перспективи оцінювання студентами якості викладання у вищих навчальних закладах.
36. Чхайло Л. М. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» (Україна, м. Суми).Андрагогіка: особливості і проблеми навчання дорослих.
37.
Шульга Л. М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка вихователів ДНЗ в системі підвищення кваліфікації до реалізації завдань художньо-естетичного розвитку дошкільників під час ознайомлення з творами живопису
Питання професійної компетентності є актуальним на даний час. Сподіваюсь,що питання професійної компетентності робітничих кадрів під час підготовки в системі ПТО не залишиться без уваги. В освітньо-кваліфікаційних характеристиках описані вимоги до робітників, але відсутнє поняття професійної компетентності яке є ширшим.
ОтветитьУдалитьВ матеріалах конференції це питання висвітлюється, актуалізується і та я, заступник директора з НВР ДНЗ «Запорізький ПМЛ» Ритова І.М. , маю надію, що буде вирішуватися, що бачу з тез Попкова Е. І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Організація профорієнтаційної роботи в сучасних умовах: андраґогічний аспект.
В сучасних умовах профорієнтаційну роботу проводити надзвичайно важко. Сьогодні відбувається баротьба практично за кожного учня.Це активізує профорієнтаційну роботу в колективах, сприяє пошуку нових нестандартних форм профорієнтаційної роботи. Звісно, хотілося б бачити сьогодні спеціально навчених педагогів, які б були підготовлені до профорієнтаційної роботи, щоб вони мали грунтовні знання з психології, враховували вікові особливості учнів, уміли вивчити ринок праці.Тому сьогодні необхідно навчати викладачів проводити профорієнтаційну роботу (Заступник директора з НВР ДНЗ "ТОКМАЦЬКИЙ ПЛ" Федорченко Н.В. про статтю Попкової Е. І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Організація профорієнтаційної роботи в сучасних умовах: андраґогічний аспект.)
ОтветитьУдалитьСтатья Э.И. Попковой поднимает злободневные вопросы проведения профориентационной работы. Назрела потребность формирования и развития отношений между образовательными системами школ и профтехобразования. Считаем, что внедрение данной системы даст позитивные результаты. Профориентационная работа - это каждодневный труд, проводимый грамотными специалистами.
ОтветитьУдалитьЗаместитель директора по УВР ГУЗ ЗВПУ"Моды и стиля" Каминецкая И.В.
Заместитель директора по ВР ГУЗ "Молочанский ПАЛ" Кавун Л.А.
Попкова Е. І. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Організація профорієнтаційної роботи в сучасних умовах: андраґогічний аспект.
ОтветитьУдалитьТема дуже актуальна для навчальних закладів системи професійно-технічної освіти. Автор дуже доступно та переконливо розкрив аспекти даної проблеми! Описана система профорієнтаційної роботи буде нагальною як для молодих педагогічних працівників, так і для більш досвідчених педагогів.Особливо важливий момент, який підкреслено автором, і з яким я погоджуюсь, що успішність такої роботи може бути результативна, якщо налагоджений взаємозв'язок між навчальними закладами системи ПТО та навчальних загальноосвітніх закладів! Успіхів автору!
Цвєтков Віталій - директор ДНЗ "Запорізький правобережний професійний ліцей"
Щодо питання оновлення змісту професійної орієнтації уже доречним є висновок про необхідність зміни підходів до інтеграції ресурсів формальної та неформальної освіти.
ОтветитьУдалитьЗаступник директора з ВР ДНЗ "Мелітопольське ВПУ"
Стаття старшого викладача Попкової Е.І. на сучасному етапі є актуальною, допомагає вирішувати проблеми професійної орієнтації , пропозиції можуть буди використані в сьогоденні. Старший майстер ДНЗ "ЗПТКЛ" Пермякова С.І.
ОтветитьУдалитьСпираючись на запропоновані, Ольгою Миколаївною Байєр, тези в авторській статті: «Сучасні форми організації психолого-педагогічної просвіти дорослих суб’єктів освітнього простору дошкільного навчального закладу: «відео-семінар»: «…стандартні форми роботи, якими користуються практичні психологи в організації психолого-педагогічної просвіти дорослих, а саме: лекції, збори, конференції, консультації тощо, метою яких є репродуктивне передання теоретичних знань, не задовольняють сучасних батьків і педагогів, які здебільшого використовують Інтернет-простір для пошуку необхідних знань…», виникає потреба в якісних матеріалах по проведенню відео-семінарів щодо просвіти батьків та педагогів. У зв’язку з цим в мене виникло побажання - створити банк розробок практичних психологів по організації психолого-педагогічної просвіти дорослих суб’єктів освітнього простору, які пройшли експертизу на кафедрі дошкільної освіти.
ОтветитьУдалить